
خانومی میری بیرون،مواظب خودت باش…_چشم آقایی…وایسا بینم دخترجون ، انگار جدی گرفتیاتنهایی کجا..؟ هــا ..!میفهمی من مردتم،مرد یعنی غیرت…پس خودم میبرمت…دستمم محکم بگیرتا همه بدونن صاحب داریوالا…^_^ +xa0نوشته شده در xa0چهارشنبه سوم آذر ۱۳۹۵ساعتxa016:33xa0 توسطxa0عسل بانوxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب