عــطرتو روی پــیراهنـم مــانده...!
امــروز بـویــیدمش...!
و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم ...
و به یــاد آوردم که دیـگر ،
غمــت سـهم مـن است.....
♥ نوشته شده در چهارشنبه هشتم آذر ۱۳۹۶ ساعت 13:47 توسط عسل بانو:
خودم و خدام ...ما را در سایت خودم و خدام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109