
من یڪ בخترم وقتی בلم مـے گیرב، بشقاب ها را نمـے شڪنم شیشه ها را نمـے شڪنم غرورم را نمـے شڪنم.. בل ڪسـے را نمـے شڪنم زورم بہ تنها چیزی ڪہ میرسـב، این بغض لعنتـے است...!!!...
ادامه مطلب
xa0 مردیو دیدم که برای بوسیدن دختر۳ساله اش درمقابلش زانوزدو اجازه گرفت… ازاوپرسیدن چرااینکارو کردی؟؟؟؟ گفت:اینطوری یادمیگیره که همیشه برای بوسیدنش اجازه لازمه….. یادمیگیره که باارزش ترین موجودروی زمینه…. بزن لایک خوشگلرو به افتخارهرچی دختــــــــــــره...
ادامه مطلب