مردیو دیدم که برای بوسیدن دختر۳ساله اش درمقابلش زانوزدو اجازه گرفت… ازاوپرسیدن چرااینکارو کردی؟؟؟؟ گفت:اینطوری یادمیگیره که همیشه برای بوسیدنش اجازه لازمه….. یادمیگیره که باارزش ترین موجودروی زمینه…. بزن لایک خوشگلرو به افتخارهرچی دختــــــــــــره
خودم و خدام ...ما را در سایت خودم و خدام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137